Всі спори і розбіжності, які можуть виникнути щодо тлумачення і застосування Договору постачання природного газу або Договору постачання електричної енергії, або в зв'язку з ними, або інші суперечки, які можуть виникнути при взаємодії між Постачальником і Споживачем будуть вирішуватися шляхом переговорів і консультацій. У випадку неможливості досягнення згоди Сторін в процесі переговорів і консультацій, Сторони мають право звернутися із заявою про вирішення спору в Регулятора або його територіального підрозділу і / або передати спір до господарських судів України. Врегулювання суперечок Регулятором або його територіальним підрозділом здійснюється відповідно до затвердженого Регулятором порядку.
У випадку недосягнення згоди шляхом переговорів, Споживач має право звернутися із заявою про вирішення спору до Регулятора у відповідності до статті 21 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» та/або передати спір на розгляд до суду у відповідності з чинним законодавством України.
Порядок Розгляду скарг та врегулювання спорів визначений у статті 21 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг»
Особа, відповідальна за врегулювання спорів:Директор ТОВ «ПАРТОНС РЕТЕЙЛ».
Телефон: +38 068 455 24 76.
Електронна пошта: partons_reteil@ukr.netГрафік роботи:
Пн-Пт
09:00-18.00 (постачання природного газу)
10:00-18:00 (постачання ел.енергії)
Без перерви
Сб-Нд - вихідні
Адреса: 03150 м. Київ, ул. Велика Васильківська, 131